11 Ağustos 2010 Çarşamba

Diyalog

-Bi dakka anne o suyu alamazsın,ben onunla oynuyodum amaaaaa!

-Bak anne bu keski,çook tehlikeli bak sivri yerine , sakın elleme tamam mı?orasına elleyebilirsin bak orası sivri değil anne!

-Anne!Ben motorcu abiyim motoruma binicem,kaskımı takıcam, ınnnınnnnnn gidicem şimdi bak anne.

-Anne kırmızı yandı duruyorum bak,bekliyorum,şimdi yeşil yanınca gidicem...hıhh yandı işte güle güleeeeeee

-Anne bak ben konuşan maymunum:uuu aaaa uuu aaaaa anne!

-Anne ben kaka yapamıyorum,çünkü kabız olmuşum,meyve yiyim şimdi bi daha kabız olmam tamam mı anne

-Baba aklıma çok güzel bi fikir geldi.Matkap ucunu matkaba takalıııııım baba!


Bunun yanında ikimiz,üçümüz,hepimiz,zaten,bugün,dün,bi keresinde,bi de baksam ki gibi kelimeleri de yerinde kullanır oldu bebek bey, şu bezi de atsak da bebek beylikten küçük adamlığa terfi etsek ne iyi olur.

Bir de "bırak yaaaaaa!" lafına taktı bu aralar, bişey söyleyince elini havaya kaldırıp "bırak yaaaaa!" diyor.Anlamadım...

1 yorum:

Feride dedi ki...

maaşallah pek akıllı pek de güzel konuşuyor .. sevgiler..

Beni Koruyun