9 Temmuz 2010 Cuma

Ahtapot Paula

Bu ayki Meraklı Minik dergisinde görünce bayıldık ve Dünya Kupasının kahin ahtapotunun dişi versiyonu Paula 'yı yaptık .Bizimki henüz bir kehanette bulunmadı ama Bebek bey onu çok sevdi. Yapılışına gelince;

Kalın örgü yününden 50 cm uzunluğunda 24 adet kesiyoruz.

Bunları tam ortadan fazla sıkı olmamak koşuluyla bağlıyoruz.

Bir parça pamuğu araya koyarak sevimli ahtapotumuzun kafasını oluşturmak üzere tekrar bağlıyoruz,

8 e bölerek saç örgüsü yapıyoruz.

Kırtasiyeden alıdığımız gözleri ya da delgeçle beyaz kağıdı delmek suretiyle oluşturulan ve ortaları siyaha boyanmış (ki ben böyle yaptım) gözleri yapıştırıyoruz.

Ve işte karşınızda Ahtapot Paula...

6 yorum:

Iraz dedi ki...

Hemen yarın yapacağım, hemen!!!elimde bir sürü parlak yün var, makrome ipi mi ne :) sanki parlak ve güzel olur :)
Bu arada kreş baktın mı? Haftaya Rüzgar ın dgünü, gelir misiniz bebek bey le :)
Öptüm!!!

Unknown dedi ki...

This is not Paul, I guess...
Have a nice day..

inciboncuk dedi ki...

dess this is PAULA actually:)

ayşegül dedi ki...

çok sevimli olmuş :)

bende gördüm aynı dergiden,şimdi sendede görünce cesaret geldi bi deneyeyim :)

inciboncuk dedi ki...

Iraz kreşlere hala bakamadım bu ara misafirimiz çoktu. Önümüzdeki haftaya kaldı. Nazik doğum günü davetin için de teşekkürler . Şimdiden kestiremiyorum ama Rüzgar'ın doğum gününü şimdiden kutluyorum ben:)

inciboncuk dedi ki...

Ayşegül , orada kağıt havlu rulosundan olan da çok güzel görünüyor. Valla oğlum çiçeğe böceğe pek aldırmazdı ama bu ahtapotla uyudu bugün öğlen uykusunu ben de anlamadım.Dergiye bakıp bakıp "anne benim ahtapotumdan hani sen yapmıştın ya bana "deyip duruyor

Beni Koruyun