18 Nisan 2009 Cumartesi

Tiyatroyla Tanışma

Ne zamandır Bebek beyi ne zaman tiyatro sinema gibi görsel sanatlarla tanıştırmalıyız diye düşünüyordum. Bunun için beklemeye gerek olmadığını düşünerek dene ve gör yöntemini uyguladım ve bugün onu tiyatroya götürdüm.

Aslında beni oyun yazarı ve yönetmeni Serhat beyin aynı zamanda oyunda oynayan eşi Nurdan Hanımla yaptığım telefon konuşması cesaretlendirdi . Hayvan kostümlerinden korkmaması için bize biraz arka sıralardan yer ayırdılar. Aynı zamanda kapıya yakındık ki kaçması kolay olsun:)

Oyun başlamadan önce Serhat bey ve ekibi sadece 13 aylık olan bu seyirciyle yakından ilgilendiler ki Serhat bey fon müziklerinin bugüne mahsus , biraz kısık sesli verilmesini sağlayarak belki de bebek beyin ilk günden korkup tiyatrodan soğumasını önledi.Sonuçta oyun müzikli de olsa içerisinde eğitici diyaloglar da olduğundan bebek beyin zaten oyundan birşey anlamasını beklemiyordum. Amaç sadece tiyatroya erkenden alışmasıydı. Korkutup kaş yaparken göz çıkarabilirdim.

Sonuç:

60 dakikalık oyunun 45 dakikasını seyretti bu minik seyirci

Aslan kostümlü oyuncu sahneye çıkınca yüksek sesli bir kıhhhhhhhhhhhhhh sesi çıkararak oyuna dahil bile oldu

Müziklerde el çırparak eşlik etti

İlk tiyatro deneyimini tam da istediğim gibi yaşadı



Bu ilk tiyatro deneyimini başarıyla atlatmamıza yardımcı olan http://tiyatroakkas.blogcu.com/ ekibine özellikle Serhat bey ve Nurdan Hanıma teşekkür ediyoruz...

Hiç yorum yok:

Beni Koruyun