13 Nisan 2009 Pazartesi

Maç kaç kaç?

Şu derbilere oldum olası sinir olurum zaten futbolu da hiç sevmem aslında benim futbolla bi alıp veremediğim yok da , bu işin büyük bir pazar haline gelmiş olması içerisinde büyük paralar dönmesi ve milyonlarca insanın sanki ekmeklerini onlar veriyormuş gibi bir takıma ya da oyuncuya aşırı taraf olmasını anlayamıyorum.


Bizde de bu pazar maç gösterimi vardı. Arkadaşlarla maçtan önce hep beraber pizza yedik . Sonra da maç seyredildi. Nalan ,ben ve bebek bey , bebek beyin uyku seramonisi için ve tabi ki maç gürültüsünden onu uzak tutabilmek için bebek beyin odasında takıldık. Duvarda örümcek (oyuncak elbette)yürüttük ,nalana giysi dolabımızı gösterdik , odada koştuk ve sonra uyku rutinimizi tamamlayıp uyku kardeşle buluştuk.


Bundan sonra ben de maç olayına katıldım tam da maçın sonuydu ve sahada oyuncular birbirine girmişti.


İşte o zaman bir kez daha anladım ki bir işi ne iş olursa olsun profesyonelce yapamayan insanlar , bi nevi ilkel insanlar da diyebiliriz yenilmeye mahkum oluyorlar.




Fenerbahçe:0 Galatasaray:0




Bu durum Sivas Spora yaramış diyorlar eh ne diyelim BANANE?




İşte dün geceden güzel bir dostluk karesi Fenerliler, Gassaraylılar, Beşiktaşlılar ve tabi ki takım tutmayanlar:




Hiç yorum yok:

Beni Koruyun