29 Kasım 2010 Pazartesi

MERHABA!!!

Bloğum ve bloğumu okuyan ey insanlar merhaba...
Yenilendim ve geri geldim.
4 kilo verim,
Anneme gittim,
Özlediğim ne varsa gördüm,
Kendime yeni giysiler aldım,
Oğlum kaybolan "Ayla"nın yerini "Eda"ile doldurdu,
Teyze oluyorum,
Bebek bey artık benim için küçükbey
çok kısa sürdü belki 1 gün sadece...
Küçükbey artık tuvalete gidiyor,uzun uzun yazmanın anlamı var mı?
Bez bağlamayalım anne dedi ver bitti herşey bu kadar basit olacağını,
O bez paketinin aldığım son bez paketi olacağını bilmiyordum...
Şimdi çok rahatız,
sabah bahçeden bir çiçek koparıp "Anne öğretmenime götürüyorum"diyen bir küçükbeyim var artık!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Tuvalet olayına çok sevindim, sanırım hazır olunca böyle çıkarıp atıyorlar, darısı başımıza :)

inciboncuk dedi ki...

amin

Beni Koruyun