20 Nisan 2010 Salı

Canımın içi gün ışığım:)

Artık konuştuğu kelimelerin , hatta cümlelerin, hatta paragrafların hangi birini yazayım bilemiyorum. Bizimle resmen sohbet ediyor bu küçük adam...
İşte bazıları;
-Anne belki de arabanın içinde koookunç sinek vardır.
-Anne çık da kapat kapıyı
-Pazar günü dedenin aletlerine bakmaya gitceksin!(Burada kendisine söylüyor)
-Bunlar çilek deeel! Bunlar çileğin kabukları.Ben bugün çilek yedim.Bi tane daa yersem aleeeeji olurum.
-Anne ben basketbol ayakkabılarımı giyceem!
-Matkapla delik delinir,testereyle kesiliir,çeliçle tak tak çivi çakılıır!
-O senin yemeğin deeel çakil o benim yemeğim!
İnciboncuk:Arkadaşlarına mektup göndereceğiz:)
Bebek bey:Arkadaşlarına mektup gönder ııh kadeye(bana) mektup göndereriz

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gulsah selam, seni ancak buldum :) ilkay ben seminerde tanismistik...

Oglun coook ama cok tatli masallah!

Bu cumleleri duyduguma inanamiyorum, aralarinda tam 1 yil vardi diye hatirliyorum, doruk da onumuzdei sene boyle konusmaya baslayacak ha? bilimkurgu gibi geliyor insana su an :)

sevgiler.

Beni Koruyun