18 Aralık 2009 Cuma

Bu Aralar

Bebek beyin hızına yetişemiyoruz artık.Hem konuşması hem motor hareketleri açısından neredeyse hergün farklılık gösteriyor. Bu aralar ayaklara takmış durumda . Nerede ayak görse ayak ayak diye çıkarıyor çoraplarını (burnu akıyor bu yüzden olabilir mi acaba)kış günü yalın ayak dolaşıyor,yeni kelimelerimizse saymakla bitmez ama en güzelleri;anattay(anahtar),çeciç(çekiç)tetteye(testere),bayguşşş,gagago(galago),biş(beş),abıddedii(67-bu pantolonunda yazıyor),bilav(pilav),baya(para)
Artık hayal gücüyle oyunlar oynuyoruz mesela o satıcı oluyor ben ondan balon alıyorum
-bu balonlar kaç para?
-biş baya(peş para)
ben ona hayali para veriyorum o da bana balonu veriyor
parayı cebine koyuyormuş gibi yapıp paranın üstünü veriyor
ben de bereketini gör diyorum.
ilginç bişey görünce annneeee baat(anne bak) diyor
Mimikleri de harika
üzgün-düşünceli-heyecanlı-mutlu-gülen-ağlayan taklitleri yapıyor.
Bir de baby-tv merakı sardı bebi diibiii diye açtırıyor tv sehpasına çıkıp tv ye arkası dönük vaziyette oturuyor :)seyretmiyorsun in kapatacağım deyince de kapattırmıyor.Sonra sıkılıp iniyor oyuna başlıyor kapatınca kızıyor.hatta tv nin tepesine çıkıp açıyor tekrar:)

Hiç yorum yok:

Beni Koruyun